Duyuru

Gizle
No announcement yet.

Cressi G20 Navy 140 cm lastik 55 TL

Gizle
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Sil
new posts

  • Cressi G20 Navy 140 cm lastik 55 TL

    Selam arkadaşlar elimde 140 cm Cressi G20 Navy (koyu laciverttir suda mavi renge döner.)
    19,5 mm sıfır lastik vardır.140 cm için 55 TL istiyorum daha farklı uzunluk olarak isteyenler bana telefon ile ulaşabilirler
    pek mesajlara bakamıyorum. 1 Metre isterseniz 40 TL yani her 10 cm si 4 TL.yetişen alır.Kargo alıcıya aittir kazasız dalışlar dilerim


    Devrim TAş
    0507 737 67 67

  • #2
    Cevap: Cressi G20 Navy 140 cm lastik 55 TL

    Bu lastiklerde kullanılacak katsayı nedir ? Ona göre hesaplayıp dönüş yapıcam.
    samet yi?ito?lu 23,01,1986

    Yorum yap


    • #3
      Cevap: Cressi G20 Navy 140 cm lastik 55 TL

      Tek lastikte son nokta diyorum hayirli satislar diliyorum abi :)
      Ak?n Ege
      ?zmir/Kar??yaka

      Yorum yap


      • #4
        Cevap: Cressi G20 Navy 140 cm lastik 55 TL

        Samet YİĞİTOĞLU Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
        Bu lastiklerde kullanılacak katsayı nedir ? Ona göre hesaplayıp dönüş yapıcam.
        Katsayı 3,5 dur . Q olarak 3,5 kullanılır arkadaşlar.

        Yorum yap


        • #5
          Cevap: Cressi G20 Navy 140 cm lastik 55 TL

          Chuckie Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
          Tek lastikte son nokta diyorum hayirli satislar diliyorum abi :)
          Saol kardeşim :D gerçektende lastikte son nokta.

          Yorum yap


          • #6
            Cevap: Cressi G20 Navy 140 cm lastik 55 TL

            Devrim abidende aldığım lastiktende çok memnun kaldım ihtiyacı olanlara şiddetle tavsiye ederim, hayırlı satışlar abi.
            B RH+
            SSI OpenWaterDiver,CMAS*

            Sana yap?lan haks?zl?klar? toza, iyilikleri mermere yaz...

            Yorum yap


            • #7
              Cevap: Cressi G20 Navy 140 cm lastik 55 TL

              Ben daha yeni aldım.almanızı öneririm ha deyince bulunacak bir lastik değil bilginize.
              Serdar KOYUNCU
              Jeoloji Müh.
              MAN?SA/Soma
              0554 427 2998

              Yorum yap


              • #8
                Cevap: Cressi G20 Navy 140 cm lastik 55 TL

                140 cm Cressi G20 Navy lestigi aldim özel mj var ...

                Yorum yap


                • #9
                  Cevap: Cressi G20 Navy 140 cm lastik 55 TL

                  Ferhat şİNGAR Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                  Devrim abidende aldığım lastiktende çok memnun kaldım ihtiyacı olanlara şiddetle tavsiye ederim, hayırlı satışlar abi.
                  Saol kardeşim övgülerin için alanların memnun olması beni ayrıca sevindiriyor.

                  Yorum yap


                  • #10
                    Cevap: Cressi G20 Navy 140 cm lastik 55 TL

                    serdarkoyuncu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                    Ben daha yeni aldım.almanızı öneririm ha deyince bulunacak bir lastik değil bilginize.
                    Teşekkürler Serdar haklısın bulmak zor bu lastiği ülkemizde satanlarda fahiş fiyatlardan satıyorlar malesef.

                    Yorum yap


                    • #11
                      Cevap: Cressi G20 Navy 140 cm lastik 55 TL

                      Güncel

                      Yorum yap


                      • #12
                        Cevap: Cressi G20 Navy 140 cm lastik 55 TL

                        devrim bey lastikten 130 cm istyorum
                        shadoww07 ?brahim Manavgat Antalya 0506 336 13 66

                        Yorum yap


                        • #13
                          Cevap: Cressi G20 Navy 140 cm lastik 55 TL

                          Devrim hayırlı satışlar.
                          Bende almıştım Devrimden bu lastikten harika bir lastik.19.5 G20 denince gözüm korkmuştu ama yumşak bir lastik.
                          OSMAN ARSLAN
                          SERBEST MUHASEBEC? MAL? MÜ?AV?R
                          MANAVGAT/1982
                          0533 231 63 64

                          Yorum yap


                          • #14
                            Cevap: Cressi G20 Navy 140 cm lastik 55 TL

                            Osman ARSLAN Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                            Devrim hayırlı satışlar.
                            Bende almıştım Devrimden bu lastikten harika bir lastik.19.5 G20 denince gözüm korkmuştu ama yumşak bir lastik.
                            Yorumun için teşekkür ederim kardeşim iyi günlerde kullan inşallah,kazasız dalışlar dilerim.

                            Yorum yap


                            • #15
                              Cevap: Cressi G20 Navy 140 cm lastik 55 TL

                              Güncel

                              Yorum yap

                              Hazırlanıyor...
                              X