Duyuru

Gizle
No announcement yet.

mıgrı soymak

Gizle
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Sil
new posts

  • mıgrı soymak

    mıgrıyı kolay soymanın biryolunu biliyormusunuz ????????????

  • #2
    slm

    mıgr boyun kısmından derisini komple kes..baslangici tum cevresini civi.tornavida vs ile bir miktar etten ayir..sonra penseyi eline al geriye dogru sıyır..ister sonuna kadar boyle git .veya iyice deri ile et ayrilinca eline gazete kagisi al(kaymaması icin) kuyruga kadar tulum cikar

    afiyet olsun

    Yorum yap


    • #3
      bende oyle yapıyorum ama birisi közde 5dk tutarsan dahakolay soyulur demişti fakat yaglı olan derisi dahada yaglanır diye hiç denemedim.
      işe yarıyormu

      Yorum yap


      • #4
        Soymayın, vitamini kabuğunda :D

        Yorum yap


        • #5
          Daha Pratik Bir Yol

          Arkadaşlar önce mığrının sırt ve karın bölgesine kafadan kuyrğa kadar bıçakla bir çizgi atın. Daha sonra mığrıyı kafasından sağlam bir şekilde asın ve boyun bölgesinden deriyi 2-3 cm açın. Daha sonra yaklaşık 10 cm boyunda 2 cm eninde iki parça çita ya da tahta parçası bulun ve açtığınız deriyi bir bu çitalar arasına sıkıştırarak bir tur çevirin ve aşağı dığru asılın. Mığrının derisi cillop gibi çıkacaktır. Bu arada bu balıkla ilgili özel tarfifiniz varsa lütfen mail atın: [email protected]
          DEM?R ÖZDEM?R
          75'ers

          Yorum yap


          • #6
            mığrı en kolay kumsalda soyulur.
            boynuna çepeçevre bir kesik atıp kuma bulayın böylece elden kaymıyacak
            anüsten gerisi cok kılçıklıdır yaramaz atın. kalanıda diğer balıklarla karıştırmayın cabuk kokar diğer balıklarada siner.

            Yorum yap


            • #7
              ABİ MIGRİ YENİYORMU BEN 10 KGRAM YAKALADIM OLTA İLE ATTIM KEşKE BİR TADINA BAKSAYDIM BANA KOKAR DEDİLER YEMEDİM ETİ LEZZETLİ Mİ? NASIL YAPILIRSA LEZZETLİ OLUR ?

              Yorum yap


              • #8
                murat espirin çok güzeldi abi eğer mığrı soyarsam aklıma ilk sen geleceksin

                Yorum yap


                • #9
                  Mığrı soyacak arkadaşlar , mığrıyı kuyruktan kafaya doğru soymayı deneyin. İlginç ama daha kolay soyuluyor.

                  Yorum yap


                  • #10
                    Mığrı balığını kolay soymanın yolu; Balığı güneş alacak bir yerde 10-15 dakika asıp deriyi kurutmak ve da ha sonra kafa kısmından enine çizik atıp elle kavrayacak kadar deriyi yüzüp kuyruğa kadar kuvvetlice deriye asıldığımızda rahatça soyulmuş olur.
                    http://img10.imageshack.us/img10/8146/av99.gif


                    Cüneyt Ercan
                    1970/?ZM?R

                    Yorum yap


                    • #11
                      arkadaşlar mığrı-müren aynı balıkmı bugün bır tane aldım rengı kahve karın altı beyaz kuyruğa doğru sıvrılıyor 1 mt boyunda bılek üstu kalınlığında kafa sıvrı yassı murenmı yılanmı anlıyamadım foto ımkanım şu an yok bu balık yenırmı yardım lutfen..........
                      Cengiz ?ENGÜL-1958
                      ?ZM?R-?STANBUL

                      Yorum yap


                      • #12
                        Üstadım , bildiğim kadarıyla müren yenmiyor, ama işin ustası cevap verir sana umarım ;)
                        kamil dikmen
                        1974 istanbul beykoz

                        Northern Lad

                        http://zipkinci.com/galeri/data/media/3/logo_2.gif

                        Yorum yap


                        • #13
                          reis Nickli Üyeden Alıntı
                          Üstadım , bildiğim kadarıyla müren yenmiyor, ama işin ustası cevap verir sana umarım ;)
                          niye yenmesin yaw!mis gibi bembeyaz eti var,ama sadece soyması çok zor.
                          UMUT ARSLAN

                          Yorum yap


                          • #14
                            hayatımda 1 kere mığrı yeme fırsatım oldu. siteden biri zıpkınla 1metre20cm boyunda mıgrıyı vurmuş.yemeğini yaptı domates biberli. ben hayatımda boyle bi yemek yememiştim daha önce. tadı bence çok kötü ayrıca toprak kokusu geliyor.pek önermem ama mürenin etinin lezzetli olduğu söyleniyor...

                            Yorum yap


                            • #15
                              Arkadaşlar uğraştım derisini çıkardım görünüş süper bembeyazdı ama kokusu pişmeden başladı çok kötü kokuyordu denemek için 1 parçasını yağda kızarttım sonuç berbat ağır bi ançüez kokusu vaktinize yazık DUYURULUR....................
                              Cengiz ?ENGÜL-1958
                              ?ZM?R-?STANBUL

                              Yorum yap

                              Hazırlanıyor...
                              X