Duyuru

Gizle
No announcement yet.

Omer ALIEN Maske?

Gizle
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Sil
new posts

  • Omer ALIEN Maske?

    Arkadaşlar yeni bir maske almam gerekiyor.Omer kullana arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim.Performans ve fiyat açısından nasıl?
    Cressi focus 4 yıldır kullandığım güzel bir modeldi ve memnundum.Fiyatı 32 33 euro gibi bir rakam.Birde picasso black team var tabi.Fakat omerin ALIEN modeli görünüş itibarı ile güzel.Acaba fiyatları nasıl?
    şimdiden ilginize teşekkür ederim...
    36

  • #2
    sporasub samurai biz arkadaşlarla tümden ona gectik 15 metreye kadar hava vermiyorsun maskeye

    Yorum yap


    • #3
      onur suratına en iyi oturan maske, en iyi maskedir... mesela benim gaga(burun) biraz büyük olduğu için maskede problem yaşıyorum... 10 senedir kullandığım cressi lince var... ama maske değişim zamanı geldi... piyasada bulunan iyi markaların (picasso, omer, beuchat, sporasub, cressi) serbest dalış maskelerini gittim gördüm... suratıma birebir oturan tek maske omer alien oldu... artı olarak görüş alanı çok geniş...
      ama dediğim gibi bana uyan maske sana uyacak diye bişey yok... hepsini deneyip kararını vermelisin...
      örsan
      damarlar?mda tuzlu su dola??yor...

      Yorum yap


      • #4
        Derin için kullandığım küçük hacimli bir maskem mevcut.Cressi super occıo fakat ben yine yüzüme uygunluğu ispatlanmış olan focusta karar kılıcam sanırım.Fiyatı uygun ama omerlerin fiyatı hakkında bilgim yok.

        Yorum yap


        • #5
          sevgılı ors aynı dertten muzdarıbız bende cok maske denedım ama burnuma uyan bulmak baya zor oldu.Anadolu yakasında marintek te imersion marka bı gozluk var modelını şimdı hatırlıyamadım amam zaten 2 modelı var benım burun en sonunda rahat edecegı bır yer buldu.....oncekı maskem tusa ıdı ama cok rahat degıldım....

          Yorum yap


          • #6
            alın bir minima bir daha gözlükten bahsetmeyin.çok gözlük kullandım ama minima da çok rahat ettim.

            Yorum yap


            • #7
              Oktay çok dar be görüş o maskede

              Yorum yap


              • #8
                technisub look modeli de cok rahat 75-80 milyondu gecen sene siyah silikonlu olanı

                Yorum yap


                • #9
                  ABİ BENİM COK BİLİNMİş BİR MARKANIN MASKESİNDEN NELER CEKTİĞİMİ BENİ TANIYANLAR BİLİR..BU YÜZDEN BEN O KADAR COK MASKE DENEDİM Kİ BU KONUDA UZMAN SAYILABİLİRİM..CUNKU ZATEN VERMİşİM BİLMEMKAÇ EU PARA VE ELİMDE PATLAMIş BİR DAHA AYNI HATAYA MAHAL VERMEMEK İÇİN YÜZLERCE MASKE DENEDİM VE SONUNDA OMER ARIES 45 TE KARAR KILDIM MALZEME VE RAHATLIK ACISINDAN 1.SINIF AMA İÇ HACMİ BİRAZ GENİş(BU BENİM İÇİN AVANTAJ ÇÜNKÜ ZATEN 10 M DEN FAZLA KASMIYORUM O ZAMAN NEDEN DAHA AZ GÖRÜş SAGLAYAN KÜÇÜK CAMLI VE HACİMLİ BİR MASKE ALAYIM Kİ ?BU YÜZDEN DAHA GENİş GÖRÜş AÇISINA SAHİP OLMAK BENİM İÇİN DAHA İYİ) ZATEN SİTEDE DE 0-30 M ZIPKINLA BALIK AVI İÇİN İDEAL DİYE YAZIYOR HA SİZ BEN 30- 40 M GİDERİM DİYORSANIZ(BARRAK NEREDESİN şİMDİ SEN 50 M GİTMİşTİN BİLE:) ) ONA BİR SEY DİYEMEM.. AMA OMARIN GERCEKTEN ÜRÜNLERİ KALİTELİ...KOMİSYONU DA ALICAM OMARDAN ..... ABİ BEKLİYOR KAPIDA BİRAZDAN TAKDİM EDECEK PARAYI:)

                  Yorum yap


                  • #10
                    Erhan seninle aynı düşünüyorum bu konuda yardımları için diğer arkadaşlarada teşekkürler.Antalyada bol şans şimdiden beni arayıp rapor vermeyide unutma

                    Yorum yap


                    • #11
                      İstanulda omer den alışverş yapın, omer kaliteli bir marka tabiki.Ama bir arıza cıkarsa ,örnegin imalat hatası , garanti maranti yi unutun aynen elinizde infilak . Haa, derdinizi ömerin yurtdısı hakiki yetkililerine anlatabilirseniz baska tabiiki.bu arada Oktay bey (ONUr-sub) çin üretimi ömerlerde üretim hatası olamayacagına cok emin.

                      Yorum yap


                      • #12
                        Omerler çinde mi üretiliyor :?:

                        Yorum yap


                        • #13
                          bu maskelerin özellikleriyle birlikte fiyatta belirtirseniz çok memnun olurum 8)

                          Yorum yap


                          • #14
                            selam kullandığım maskeler
                            tecnisub idea ve sporasub samurai H.D DESSAULT ikisde bence iyi ama idea nın iç hacmi geniş ama sporasub hem yüze oturutor hemde ufak iç hacim gerçekten güzel

                            ama piyasada bir çok no name maske var ve gayet güzel gözüküyor onlarıda bir dene derim çünkü bazen en dandik gözüken şey en kullanışlı ve en rahat ettiğimiz oluveriyor

                            Yorum yap


                            • #15
                              hangi maske

                              bence sporasub samurai.kesin :)

                              Yorum yap

                              Hazırlanıyor...
                              X