Duyuru

Gizle
No announcement yet.

Av tezkeresi için Kurs

Gizle
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Sil
new posts

  • Av tezkeresi için Kurs

    Arkadaşlar av tezkereleri için bir haftalık bir kurs uygulaması açılmış ve zorunlu hale getirmişler. İstanbul maltepede oturuyorum. Bana bu kurs hakkında yer, telefon, bilgi ( zaman gibi?) verebilirmisiniz. Avcılar klubü telefonuda olur.

  • #2
    ...............................................

    Yorum yap


    • #3
      Kara avından bahsediyorsunuz galiba.
      "Totally Addicted To Bass"
      Av.Mustafa PAKER (1980) - Göztepe/?ZM?R

      Yorum yap


      • #4
        Arkadaş kara avcılığı için istenen belgeden bahsetmiş heralde. Ama topiği yanlış foruma açmış bi karışıklık oldu heralde. :)

        Yorum yap


        • #5
          ben belgeyi yaklaşık bir buçuk hafta önce çıkardım, kurs falan soran olmadı. sadece bürokrasiye katlanmak gerekiyor...
          Mert Topoyan

          ?zmir - 1978

          Navigare necesse est...

          Yorum yap


          • #6
            katiti Nickli Üyeden Alıntı
            ben belgeyi yaklaşık bir buçuk hafta önce çıkardım, kurs falan soran olmadı. sadece bürokrasiye katlanmak gerekiyor...
            Poze arkadaşımız (ad ve soyadını imza bölümüne yazmadığı için böyle hitap ediyorum) kara avından bahsediyor. Sizin çıkardığınız belge tahminimce amatör balıkçılık belgesi. Bu başlık çok karıştı, kulaktan kulağa gibi oldu. :)
            "Totally Addicted To Bass"
            Av.Mustafa PAKER (1980) - Göztepe/?ZM?R

            Yorum yap


            • #7
              YOK ABİ BU KARA AVCILIGIDIR KESİN

              Yorum yap


              • #8
                koko Nickli Üyeden Alıntı
                YOK ABİ BU KARA AVCILIGIDIR KESİN
                Koko sen de ad, soyad ve doğum tarihini gir de sana da isminle hitap edebilelim.
                "Totally Addicted To Bass"
                Av.Mustafa PAKER (1980) - Göztepe/?ZM?R

                Yorum yap


                • #9
                  abi nası yapcam onu bilmiomki valla

                  Yorum yap


                  • #10
                    şİMDİLİK BÖYLE YAPTIM ABİ

                    Yorum yap


                    • #11
                      İKAMET ETTİĞİN BÖLGEDEKİ AVCILAR DERNEĞİNE İLK ÖNCE ÜYE OLACAKSIN BELİRLİ ZAMANLARDA HER BÖLGENİN AVCILAR DERNEĞİ KURS DÜZENLİYOR TARİHLERİNİ OTURDUĞUN BÖLGEDEKİ AVCILAR DERNEĞİNE SORABİLİRSİN KURSA GİTMEDEN KARA AVCILIĞI TESKERESİDE ALAMAZSIN BU ARTIK RESSMİ GAZETEDE ÇIKAN BİR KANUN KISACASI PARA TOPLAMA KANUNU İşİN KURSADA GİTMEKLE BİTMİYOR TEZKERE ÇIKARACAKSIN ARDINDAN AVLANMA PULU ALACAKSIN ONUN ARDINDANDA AVLANMA BELGESİ ALACAKSIN MALİYEYE HERYIL TASTİK ETTİRECEKSİN BÜTÜN BUNLARIN MALİYETİ 370 YTL TÜFEK HARİÇ BENCE BU SEVDADAN VAZGEÇ GİT KENDİNE GÜZEL BİR DALICI MALZEMESİ AL HİÇ DEĞİLSE KÖPEK BAKMAKTANDA KURTULURSUN

                      Yorum yap

                      Hazırlanıyor...
                      X