Duyuru

Gizle
No announcement yet.

GAFLAR

Gizle
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Sil
new posts

  • GAFLAR

    >> Bülent Ecevit
    >
    > Sel felaketi yaşayan Hataylılara deprem felaketi için geçmiş olsunda
    > bulundu.
    >
    > Atlar her zaman kullanılacaktır. Otomobil ise ancak geçici bir moda
    > olabilir.
    >
    > Henry Ford'un kredi talebi üzerine otomotiv sektörünün geleceği konusunda
    > ekspertiz veren bir banka müdürü - 1903
    >
    > Tansu Çiller
    >
    > Haydar Aliyev için ''Haydar Ali Bey'' dedi.
    >
    > Sound'larını beğenmedim, ayrıca gitar gruplarının modası geçti. Decca Record
    > Plak Firmasının bir yöneticisi.
    >
    > Beatles hakkında - 1962
    >
    > Bülent Ecevit
    >
    > Afganistan Başbakanına ''Afgan Genel Müdürü'' dedi.
    >
    > Mozart dinlemiyorum ama Türkiye`ye gelirse konserine mutlaka giderim.
    > (Emrah)
    >
    > Irak'tan bahsederken 'Biz bölgede barış değil,savaş istiyoruz' dedi.
    >
    > Gazeteci Sorusu: `Türkan Hanım, gözlerinizi bağışlamayı düşünür müsünüz?`
    >
    > Türkan şoray yanıtı: `Bugün mü?`
    >
    > Tansu Çiller
    >
    > DYP grubunda partinin sembolü Kırat için ''Beyaz At'' ifadesini kullandı.
    >
    > Bülent Ecevit
    >
    > 'Medeni Kanun' Yerine 'Medeni Hatun' dedi.
    >
    > Tansu Çiller
    >
    > Zabıta memurlarını ''Merhaba Asker'' diye selamladı.
    >
    > Annem hakikaten çok kaliteli bir sanatçı annesi... (Seren Serengil)
    >
    > Alpay arka ayağını burktu!..
    >
    > (Türkiye-Brezilya maçından...)
    >
    > Sigara öldürür ve eğer ölürseniz hayatınızın önemli bir parçasını
    > kaybedersiniz... (Brooke Shields)
    >
    > Nükleer enerjinin bir gün elde edilebilecegine dair en ufak bir gösterge
    > bile bulunmuyor. Bu, atomu istediğimiz gibi parçalayabileceğimiz anlamına
    > gelirdi.
    >
    > Albert Einstein - 1932-
    >
    > Bülent Ecevit
    >
    > Eylül ayının ortasında 30 Ağustos'u kutladı.
    >
    >
    > İzzet Yıldızhan Show'da dansçı kızlar bacaklarını 180 derece açarken) Müslüm
    > Gürses: Harika yahu, pergel gibi açtılar bacaklarını...>İzzet Yıldızhan:
    > Pergel nedir abi?
    >
    > Müslüm Gürses: Geometrik bir hadise...
    >
    > Savaş Ay: Siz Ugandalı mısınız?
    >
    > Zeynep Mansur: Hayır, ben sanatçıyım; halka mal olmuş birisiyim!..
    >
    > Hülya Avşar: Aşık mısın?
    >
    > Gülben Ergen: Evet...
    >
    > Hülya Avşar: Really?
    >
    > Gülben Ergen: Of course yaaniii!..
    >
    > İhsan Kalkavan: Fenerbahçe'den Nobre'yi ve Hooijdonk'u çıkar, Fenerbahçe`de
    >
    > bir şey yok...
    >
    > Ömer Çavuşoğlu: Olur İhsan, hatta birkaç kişi daha çıkaralım sen oyna...
    >
    > Aziz Üstel: (şarkı şeklinde) Sen oyna İhsan, sen oynaaa...
    >
    >
    > (Beyazıt Öztürk üzerinde oturdukları raylı sistem platformu oynatır)
    >
    > Ayşe Hatun Önal: N'oluyo yaa?
    >
    > Beyazıt Öztürk: Altta adamlar var sıkılınca yürüyorlar...
    >
    > Ayşe Hatun Önal: Hakkatten mi?
    >
    > Reha Muhtar: Biri daha vardı, o gelmedi mi? (kız arkadaşını soruyor)
    >
    > Akademi Türkiye Mücahit: O kalbimde yaşıyor...
    >
    > Reha Muhtar: Ne bu Atatürk mü ki?
    >
    >
    > Erman Toroğlu: Nobre'yi kucağına alacaksın savunmada başka yolu yok. Bebek
    >
    > gibi kucağına alacaksın...
    >
    > şansal Büyüka: Ama kaçıyo hocam...
    >
    > Erman Toroğlu: Kaçırmayacaksın!..
    >
    > şansal Büyüka: Kaçıyo hocam...
    >
    > Erman Toroğlu: Kaçırmayacaksın!..
    >
    > şansal Büyüka: Kaçıyo, kaçıyo...
    >
    > Metin Uca: 92 yaşındayken kaybettiğimiz "Yesari" ön adlı Türk musikisi
    >
    > bestekarı; "a" harfi?
    >
    > Didem Uzel: Yesari Asım Can Gündüz!..
    >
    > Metin Uca: Bu cevabınız "bazı" internet sitelerinde çıkacak!..
    >
    >
    > Metin Uca: Türkiye'de koruma altına alınan ilk kuş türü olarak bilinen,
    >
    > yaşam alanı Güneydoğu Anadolu olan uzun gagalı kuş?
    >
    > Selçuk Özer: Kaplumbağa!..
    >
    >
    > Çok paralar kazandım. Ayı aldım, deve aldım, aslan aldım, daire fiyatına
    > kürkler aldım."
    >
    > Ahu Tuğba'nın enteresan alışveriş listesine gıpta ediyoruz...
    >
    > * * *
    >
    > "Kontrolsüz cesaret, cesaret değildir." (Ahmet Çakar)
    >
    > Kontrolsüz cümle, cümle değildir diyoruz...
    >
    > * * *
    >
    > "Aşk, son derece uluslararası bir duygudur; milliyeti olmaz."
    >
    > Nehir Erdoğan'dan, 'enternasyonalist' bir duruş.
    >
    > * * *
    >
    > "Son günlerde gelin-kaynana yarışmasına katılanlar da dahil ekranda kimi
    > görsem sarışın... Hatta o yarışmacıların saçları evde kaldığı süre içinde
    > uzuyor ve diplerinden simsiyah renkler çıkıyor. Bence bu mide bulandırıcı.
    > Gerçek sarışın olmama rağmen durumdan rahatsızlık duyuyorum ve onları
    > protesto için bu furya geçene kadar koyu renk saçlarla dolaşmayı
    > düşünüyorum." (Yeliz Yeşilmen)
    >
    > Tebrikler!
    >
    > "Tüm dünyada ve Türkiye'de zor şartlar altında yaşayan kadınları
    > destekliyoruz. Hiçbir kadının da eziyet görmesini istemiyoruz."
    >
    > Kadınlar Günü'nü gecikmeli de olsa kutladıklarını belirten Petek Dinçöz -
    > Oya Aydoğan ikilisi, "Benim kürküm 15 bin dolar. Oya'nın kürkünden daha
    > pahalı.", "Petek'in kürkü 15 bin dolarmış. Benimki de 20 bin dolar," diye
    > karşılıklı 'esprileşmeden' az önce...
    >
    > * * *
    >
    > "Bana saygı duyacak, başımı dinlendirecek, mutluluk getirecek birini
    > bulduğum an, gelecek yıl bugünde evlenmek istiyorum. Ama benim de şartlarım
    > var. Hava kapalı olmayacak, yağmur yağmayacak, sıcak olacak. Bu şartlara
    > uyan biriyle gelecek yıl bugün evleneceğim."
    >
    > İbrahim Tatlıses, bir şeyler söylemek istiyor ama...
    >
    > * * *
    >
    > "Hemen şıpsevdi coşamam."
    >
    > Beyaz Atlı Prens yarışmasının adaylarından biri...
    >
    > * * *
    >
    > "Dün Seda Sayan canlı yayında kulaklığından gelen habere inanamadı. 'Sayın
    > seyirciler, sizlere bir son dakika gelişmesini duyurmak istiyorum. Damat
    > adayı Türker, Size Anne Diyebilir miyim? evinden kaçmış... Vallahi...'
    > Stüdyodaki seyirciler inanmadı. İçlerinden biri sordu: 'şaka yapmıyorsunuz
    > değil mi?' Seda Sayan ciddileşti: 'Böyle şeyin şakası mı olur canım!' Sanki
    > kaçan Türker değil de, İmralı'daki Apo..."
    >
    > Yüksel Aytuğ, reality show'ların hayatımızdaki yerini vurgularken
    >
    >
    >
    >
    >
    >
    >
    >
    >
    >
    > Sana hayatinin sonuna kadar bir daha gozyaslarini yasakliorum => Sinan Çetin
    > ( Film Gibi ' de bir kadina )
    >
    > *Hidayet Türkoglu son maçı´nda ön sag kolundan sakatlandi...." => Anadolu
    > Ajans
    >
    > *Mantikli Kiskancim => Asuman Krause
    >
    > *Zaten 64 yerinden bicaklanmissin sus bi dakka sus!=> Reha Muhtar ( 64
    > yerinden biçaklanan program konuguna )
    >
    > *Üzüle üzüle üzüme döndüm,üzüm bile benden tatlidir => BBG Bilge
    >
    > *Amerikalilarin sarimsakla ilgili veciz bir sözü vardir; Her gün bir bas
    > sarimsak tutar doktoru uzak " => TGRT FM ' de iftar programi sunucusu
    >
    >
    > *Ufo olarak adlandirilan uzay gemileri..." =>Kanal D spikeri Sonay Dikkaya
    >
    > *Fenerbahçe gol atamazsa kazanamaz..." => Selim Soydan
    >
    > *Miroglu senin karizman bu ülkenin üstün cikarlari için gerekli..." =>
    > dizideki adamlardan biri ( Mirogluna )
    >
    > *" Sana öyle bir saka yaparim ki beynin kafandan disari çikar..." => BBG
    > evindekilerden biri
    >
    > * Ufo kiralanir..." => Bahariyede gazete ilanlari verilen bir binadaki
    > tabela
    >
    > *Muhabir Kisi : Nefise , Somali 'nin baskenti neresidir?
    >
    > *Nefise Karatay : Bu konuda yorum yapmak istemiyorum.
    >
    > *" Hocam, bu pozisyonda penalti diyenler cogunlukta oldugu gibi penalti
    > degil diyenler de çogunlukta..." => Sansal Büyüka
    >
    > *Gülben Ergen : Siz böyle oturun Ali Bey...
    >
    > *Ali Sen : Yok ben ayakta oturayim....
    >
    >
    > Uzun zamandir kendi hayatimda ilk kez gömlek giyiyorum..." => MMC ' de bir vj

  • #2
    Erman Toroğlu: Nobre'yi kucağına alacaksın savunmada başka yolu yok. Bebek
    >
    > gibi kucağına alacaksın...
    >
    > şansal Büyüka: Ama kaçıyo hocam...
    >
    > Erman Toroğlu: Kaçırmayacaksın!..
    >
    > şansal Büyüka: Kaçıyo hocam...
    >
    > Erman Toroğlu: Kaçırmayacaksın!..
    >
    > şansal Büyüka: Kaçıyo, kaçıyo...
    ---------------------------------------------

    Bu adamlar beni öldürüyor usta... :lol: :lol:
    Selçuk Nasuho?lu

    Yorum yap

    Hazırlanıyor...
    X