Duyuru

Gizle
No announcement yet.

Başlıklar NEDEN siliniyor ???

Gizle
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Sil
new posts

  • Başlıklar NEDEN siliniyor ???

    Boy limitleri ile ilgili bir yazı vardı. Bu başlık neden ve hangi gerekçe ile silindi :?:
    Silinmeden önce herkezin rızası alınmalıydı diye düşünüyorum...

  • #2
    :arrow:

    Yorum yap


    • #3
      XiphiasGLADIUS Nickli Üyeden Alıntı
      ONUR
      Bende bazı yazıları okuyorum, bakıyorum siliniyor, halili hüsyan mı gördüm diyorum,
      sanırım hatlardan olabilir :lol:
      Abi hatlarda bi sorun yok. Açıklama bekliyoruz :!:

      Yorum yap


      • #4
        Onur Güner Nickli Üyeden Alıntı
        XiphiasGLADIUS Nickli Üyeden Alıntı
        ONUR
        Bende bazı yazıları okuyorum, bakıyorum siliniyor, halili hüsyan mı gördüm diyorum,
        sanırım hatlardan olabilir :lol:
        Abi hatlarda bi sorun yok. Açıklama bekliyoruz :!:
        Aynen Onur Beye Katiliyorum.
        Yazilar gume gidiyor.

        Yorum yap


        • #5
          arkadaslar sılınen baslıklarla ılgılı olarak oncelıkle yonetım kurulunda oylama yapılıyor oy bırlıgı saglanır ıse sılınıyor ve topıgı acan kısıye bılgı verılıyor bılgınıze ve saygılar

          Yorum yap


          • #6
            Re: Başlıklar NEDEN siliniyor ???

            Onur Güner Nickli Üyeden Alıntı
            Boy limitleri ile ilgili bir yazı vardı. Bu başlık neden ve hangi gerekçe ile silindi :?:
            Silinmeden önce herkezin rızası alınmalıydı diye düşünüyorum...
            Bahsettiğin başlık "Resim eklemek ve eklerken dikkat edilmesi gereken kurallar" adı altında yeni başlığa taşındı adamım.. Durum farklı yani için rahat olsun :)

            Yorum yap


            • #7
              Arkadaşlar sadece kural ve tüzüklere uymayan konuşma ve resimlerin geçtiği mesajlar ki onlarda oy birliği ile siliniyor.

              Yorum yap


              • #8
                Bende tam Emre nin yazdığını yazıyordum :)

                Yorum yap


                • #9
                  Teşekkürler...

                  Yorum yap

                  Hazırlanıyor...
                  X