Duyuru

Gizle
No announcement yet.

izmir sallanıyor

Gizle
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Sil
new posts

  • izmir sallanıyor

    depremin baalıklara etkisi nasıl oluyor acaba
    suda depreme yakalanan arkadaş varmı
    Hakan Ceyhan (kyocera)
    Karata? ?ZM?R

    hay ?z. yi.

  • #2
    ben sudaydım ikinci küçük sarsıntılar başladığında
    bir kere deniz bulanık oluyor. Sarsıntı anında bütün balıklar garip bir şekilde kıyıya topukladı

    Yorum yap


    • #3
      geçmis olsun izmirliler sallanm1s1n1z ,bu arada izmiri çok özledim .....

      Yorum yap


      • #4
        tumızmırlı arkadaslara dostlara buyukgecmıs olsun saygılar

        Yorum yap


        • #5
          Sağolun dostlar... Sağlam salladı valla... Benim işyeri denize yakın , dolgu zemin ve ben 8. kattayım... Artık siz düşünün ...

          Ama böööle sakin sakin oturup, salavat getirerek bekledim....


          Allah beterinden saklasın cümlemizi , tüm insanlığı.....

          Yorum yap


          • #6
            arkadaslar benim sudaki en büyük korkum kayaalt1nda avlan1rken deprem olmas1d1r ,düsünüyorumda paletlerime kadar kayalar1n içine girip bal1k varm1 diye kontrol ediyorum tam o s1rada depremle birlikte kayan1n statigi bozulup beni s1k1st1r1yor,heralde yapacak pek fazla birseyim olmazd1....kabus gibi haaaaa...
            neyse allah korusun deprem korkunç bir y1k1m....

            Yorum yap


            • #7
              Tüm İzmirlilere büyük geçmiş olsun, gerçi haberin detayını henüz okumadım 5,9 gibi duydum, ama Allah beterinden saklasın.

              Yorum yap


              • #8
                Tüm İzmirlilere geçmiş olsun,Allah beterinden korusun...Depremin sağlamını yaşayan biri olarak herkesin sağlıklı düşünmesini,soğukkanlı davranmasını temenni ederim...
                Ça?lar Malo?lu
                1966-?zmit
                [email protected]
                05352793448

                Yorum yap


                • #9
                  Sabah okulda depreme yakalanmış biri olarak olayları ayrıntılı ve detaylı şekilde anlatayım.

                  Sınıfın arkasında tenefüsteyiz arkadaşla konuşuyorum çok hafif bir sallantı oldu bizim okul çürükmüdür nedir zıpladığımızda hafif sallanır zemin aynen öyle oldu arkamı dönüp zıplamayın lan 2 dakka rahat durun dememle deprem başladı ve her taraftan çatır çatır sesler geldi. Tabi o arada sıra altına girip yattım. Daha sonra kitap defter ne var ne yok toplayıp sakince dışarı çıktım merdivenlerde 1 allah kulu görmedim nedeni milletin panikten saniyede dışarı çıkmış. Neyse ben acaip korktum ellerim titriyor baktım kızlardan bazıları ağlıyor o anı yaşamanızı istemem hemen en yakın arkadaşlarımdan birini teselli etmeye çalıştım baktım buz gibi olmuş ne yapalım delikanlılık uğruna çıkarıp ceketi verdik dakikalarca bana sarılıp ağladı. Daha sonra banka oturup iyice sakinleştik. ortam yumuşasın kafalar dağılsın diye müzik falan çaldılar ama kimse takmıyo millet korkudan ölüyo. Biz grubumuzu toplayıp espriler yaparak ortamı iyice sakinleştirdik. Daha sonra valilikten izin gelmediği için derse tekrar girdik nasıl bir iş anlayamadım :evil: bu sefer hoca geldi ben izmit depremini yaşadım tecrübeli öğretmenim korkmayın falan diyerek bizi rahatlatmaya çalıştı neyse 10 dakka geçti bir artçı daha bu sefer yine dışarı çıktık milllet dahada korkmaya başladı. Oturup bekledik bahçede bir artçı daha oldu şükür kazasız belasız atlattık. Daha sonra izin geldi çıkıyoruz baktım arkadaşlar ciddi ciddi helalleşiyor helalleştik neyse eve geldim. Evde sinirlerim bozuldu oturamıyorum. Bende sahile inip balık tutayı dedim tam evden çıkıcam asıl baba deprem oldu 5.9 sanırım. Evimizin tek katlı olması nedeniyle deprem bitmeden bahçeye açıklığa çıktım o depremide kazasız belasız atlattım. Daha sonra balığa gittim 5 tane sübye yakaladım ve eve yeni geldim. Psikolojim bozuldu bilgisayar başında sanki sallanıyorum gibi geliyor
                  allah kimsenin başına vermesin
                  tüm izmirli hemşerilerime tekrar geçmiş olsun diyorum

                  Yorum yap


                  • #10
                    arkadalar büyük geçmiş olsun...

                    Yorum yap


                    • #11
                      Arkadaşlar hepinize teşekkürler.Sadece izmire değil tüm yurda zeval gelmez işallah.

                      Yorum yap


                      • #12
                        tayguncum depremde ne yapılması gereken bir topik var lütfen onu oku ve okut depremde sıranın altına girdinmi daha çabuk mefta olursun .
                        Hakan Ceyhan (kyocera)
                        Karata? ?ZM?R

                        hay ?z. yi.

                        Yorum yap


                        • #13
                          hepinize geçmiş olsun,Allah beterinden saklasın.

                          Yorum yap


                          • #14
                            swordfish Nickli Üyeden Alıntı
                            hepinize geçmiş olsun,Allah beterinden saklasın.
                            Amin

                            Yorum yap


                            • #15
                              arkadaşlar izmir ve civarında oturanlara geçmiş olsun....aslında tüm türkiye'ye geçmiş olsun,büyük bir felaket daha yaşatmasın şu mubarek günlerde halkımıza...

                              Yorum yap

                              Hazırlanıyor...
                              X