Duyuru

Gizle
No announcement yet.

sinarit dalış ekibi

Gizle
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Sil
new posts

  • sinarit dalış ekibi

    sinarit dalış ekibi olarak yeni sezon öncesi yapılan av planlaması

    banderas, camgöz, orfoz, zargana,barbun, tombik, tirbişon, levrek, yazar, karbon, çakal(ben), torik ve tekir
    akvaryumumdaki balıkta bizi dinler gibi.

  • #2
    =)Balık İşi Biliyo Bilgi Alıyor Casusmudur nedir:Olçak bişiler
    Eyvallah

    Yorum yap


    • #3
      Hoşgeldiniz , Lütfen profilden isim soy..dsdrhg8 . :) ueheuhe

      Güzel dostluk fotoları...Ünsal bey yapılacak avları ileride foto bölümüne eklerseniz çok seviniriz...saygılar

      Yorum yap


      • #4
        Diğer arkadaşları da aramızda görmek isteriz..
        Selamlar..

        Yorum yap


        • #5
          Ne güzel, 10-12 kişi bir araya gelip hem yemek ye, hem sohbet...

          Hepinize ve hepimize iyi muhabbetler...

          Yorum yap


          • #6
            kaptanlık

            resimde takım kaptanının resmi yok.kikla. :D

            Yorum yap


            • #7
              Takım Kaptanını İyiyim killa=)))...

              Yorum yap


              • #8
                KUZEYLİ BÜYÜK ÇEKMECEDE MENDİREİN ORAYA DİLBALIĞI VE DE KALKAN YAPMASI LAZIM BUARA GECE BİDALSANA ONAGÖRE GELİM BENDE TşK

                Yorum yap


                • #9
                  onu gece dalan gruplara soylıceksınız. onlar sıze yardımcı olur mutlaka.
                  buarada hos geldınız. bıraz kendınızı tanıtırsanız sevınırız. gece dalıs harıcınde tabı. :)

                  Yorum yap


                  • #10
                    Mümkünse küçük harflerle.

                    Ayrıca unutan veya dikkat etmeyen bütün üyelerimizden özellikle rica ediyorum.Profilden imza kısmına isim soy isim ekleyiniz.

                    Sevgiler,

                    Yorum yap


                    • #11
                      Evet abi gece dalanlar, burdan birşey yazmak forum kurallarına uygun degil bilginize....Sevgi ve saygılarımla...

                      Yorum yap


                      • #12
                        Gündüz derseniz heryere gelirim de, gece işi beni, bu forumdaki arkadaşları ve delikanlıyı bozar :)

                        Teklifleriniz Gündüz niyetine olsun arkadaşlar.

                        Yorum yap


                        • #13
                          .............................

                          Yorum yap


                          • #14
                            Aynen.
                            "Totally Addicted To Bass"
                            Av.Mustafa PAKER (1980) - Göztepe/?ZM?R

                            Yorum yap


                            • #15
                              kuzeyli Nickli Üyeden Alıntı
                              Gündüz derseniz heryere gelirim de, gece işi beni, bu forumdaki arkadaşları ve delikanlıyı bozar :)

                              Teklifleriniz Gündüz niyetine olsun arkadaşlar.
                              +1

                              Yorum yap

                              Hazırlanıyor...
                              X