Duyuru

Gizle
No announcement yet.

Malz.Satan mağazalardan beklentileriniz.

Gizle
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Sil
new posts

  • Malz.Satan mağazalardan beklentileriniz.

    Dalıcı Dostlar;
    Bu konuda tüm dalıcı arkadaşların fikirlerini bekliyorum.
    Sizlere daha iyi ve daha kaliteli hizmet verebilmemiz için
    biz malzeme satıcılarından neler beklersiniz ?

    Bu soruma vereceğiniz cevaplar hem benim hemde diğer mağazaların daha kaliteli hizmet vermelerine yardımcı olacaktır.
    Yardımlarınız için şimdiden teşekkür ediyorum.
    Cem ÖZBAKIR

  • #2
    1-kesinlikle garanti verilmesi
    2-olayı bilen veya bilen olmasın,kazıklamayı düşünmemek
    3-geçiştirme baştan savma cevaplar vermemek
    4-güleryüz
    5-ürün hakkında açıklayıcı bilgi vermek,isteklerini karşılarmı yoksa karşılamazmı diye...sadece ben malzemeyi satayım gerisi ne olursa olsun diye düşünmemek lazım,,,,

    Yorum yap


    • #3
      Teşekkür

      Teşekkürler Sümer Abi

      Yorum yap


      • #4
        *Satış aşamsındaki ilgi, alakanın ve güleryüzün ,satış sonrasında çıkabilecek hata ve problemlerin çözümündede sergilenmesi
        *Yerli üretim malzemelerin YTL bazında satılması.
        *Olası internet sitesinde ürünlerin fiyatlarının sergilenmesi ve satış esnasında fiyatların site ile tutarlı olması

        Yorum yap


        • #5
          Teşekkür

          Yardımın için sağol dostum.

          Yorum yap


          • #6
            ............

            Yorum yap


            • #7
              Tüfek borusu ve snorkel mapsıda satsınlar. Ne yazıkki çok firmada yok.

              Yorum yap


              • #8
                Cem abi sen benim bildiğim cem abi isen ? zaten bir satıcıdan bekleyeceğim
                herşey sende var, samimiyet, güleryüz, doğru yönlendirme, yeterli ürün
                bilgisi, bence önemli vede asıl sorun üreticiler tarafında, üreten adam
                malına sahip çıkmıyor ise satıcı ne yapsın, bence satıcı üretici ile son
                kullanıcı arasında köprü olmalı, bütün sorunları doğru bir dille üreticiye
                aktarmalı ve takip etmeli, yani bize müşterisine sahip çıkmalı diye düşünüyorum...

                Yorum yap


                • #9
                  önerilerinizi bekliyorum.

                  Yorum yap


                  • #10
                    Cem Bey, en önemli beklenti sanıyorum esnaf ruhudur, müşteriye hitap edebilmektir, birkaç ay önce İstanbulda idim. Firmaları dolaşırken, meşhu r iki firmayı da gezdim, 100 ya da 110 luk iyi bir de tüfek alacaktım, öğle vakti idi, içeride yemek yiyorlardı( müşterinin gözünün önünde, bence bu da yanlış) neyse, 290 euro olan tüfekle ilgilendim ( markayı bilerek belirtmiyorum) ama benimle ilgilenen olmadı, hayret ettim, dedim herhalde adres belli olsun diye açmışlar bu dükkanı, yüzüme bile bakmadılar, hatta yemek vakti gelinirmi gibi bir edaları vardı, canım sıkıldı çıktım hemen. Diğerine girdim, o da aynı, bende boşverdim, böyle esnaflık olmaz olsun diye söverek çıktım.
                    İzmirden alışveriş yaptığım yere gittim,, orda da kullandığım malzemeler ile ilgili yedek parça sorunu yaşıyorum,
                    Neticede önce esnaflık ve güleryüz derim ben.
                    Yusuf Ziya ?ipal

                    Yorum yap


                    • #11
                      Yusuf abiye katılıyorum...

                      önce esnaflık...

                      ve dürüstlük...

                      alış veriş yaparken en sinir oldugum şey dükkana girdiğimde bana kayıtsız kalınmasıdır...

                      ister oto galerisi olsun ister kırtasiyeci...

                      ben müşteriyim kardeşim, veli nimetim...

                      ve tabi karşılamadan sonra ki "servis" anlayışı...

                      müşteri ile iletişim...

                      dükkanda satış görevlisi, lokantada garson vs.

                      bunlarla yaşadığım en ufak bir problemde isterse en kaliteli malı satıp bana bedavaya versin çul almadan çıkarım dükkandan çul...

                      istanbul burası, herşey heryerde var...

                      sana mı kaldım??

                      Yorum yap


                      • #12
                        Eğer dalış yapmıyorsanız insanların , beklentilerine cevap veremezsiniz. Size ürünlerle ilgili sordukları soruları mantıklı cevaplayamazsanız isterseniz o ürünün kralını satın yemez. Alternatif ürünleri önerme becerisinin oluşması için neyin ne için kullanıldığını , nerede kullanıldığını , bilmeniz alıcının size saygı duymasını sağlayacaktır. Elbetteki güven ve fiyat istikrarı . Yaptığımız spor pahalı bir spor , haliyle insan verdiği paranın karşılığını almak istiyor kaliteden ödün vermemeniz yada vermeyen firmalarla bayilik antlaşması yapmanız sizin yararınıza olacaktır.( Satış sisteminizi internet ortamına taşımanızın size artıları olacağını düşünüyorum ) Bol kazançlı günler.
                        Selçuk Nasuho?lu

                        Yorum yap


                        • #13
                          Ne kadar fikir alırsak o kadar iyi oluruz.
                          Herkezden fikir istiyoruz.

                          Yorum yap


                          • #14
                            Bir kere sattığı malın arkasında olacak, problemli bir ürün geri geldiğinde samimi olarak ilgilenerek sorunu çözme yoluna gidecek.Başından savmanın en iyi yolu " kullanım hatası " bahanesini hemen sunmayacak.
                            Sırf bişeyler satmak için ikinci kalite veya ihtiyacını karşılayamayacak ürünleri müşteriye ballandıra ballandıra anlatıp satarak para kazanmaya çalışmıyacak.

                            Son olarak müşteri meraklıdır, çok sorar çok karıştırır, onu çıkar bunu çıkar, buna kızıpta öf püf etmeyecek.Güleryüz. ( tabii bu son yazdığım normal müşteriler için geçerli..Öyle insanlar varki sırf karıştırmak zaman geçirmek için dalıyorlar her gördükleri mağazaya.

                            Unutmamak gerekir memnun ayrılan her müşteri yeni gelecek sayısız müşterinin davetiyesidir... :) :)
                            SURWOOD AH?AP ZIPKIN
                            Birol ?ENKUL - 1974
                            [email protected]
                            0 554 267 93 73

                            Yorum yap


                            • #15
                              Sağol Birol
                              Bunların hepsi dikkate alınacaktır.
                              Herkeze herzaman kapımız açık.

                              Yorum yap

                              Hazırlanıyor...
                              X