Duyuru

Gizle
No announcement yet.

BALIK NEDİR BİLMEZDİM :)

Gizle
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Sil
new posts

  • BALIK NEDİR BİLMEZDİM :)

    BUNDAN 4 SENE ÖNCE YANİ 2001 DE NE BALIK YERDİM NE BALIK TUTARDIM , İĞNEYİ GÖRDÜĞÜMDE BU YAMULMUşMU MU? NE DERDİM :) MİSİNAYI SİLİKON ÇEşİDİ SANARDIM KISACASI :) BİR GÜN BANKADAKİ ARKADAşLARLA BİR YAZIN HAFTA SONU PROĞRAM YAPTIK DENİZE GİTMEK İÇİN VE GİTTİK ,KULLAKLARI CINLASIN USTA BALIKCI ARKADAşLARIMDAN ADNAN"""ESKİDEN BENDEN USTAYDI TABİ,şİMDİ BOYNUZ KULAĞI GEÇTİ""" ELİNDE OLTALARLA GELMİş ORAYA HEM GECEDEN GELDİĞİMİZ İÇİN BALIK TUTACAKMIş, BEN TABİ NE ANLARIM BALIK TUTMAKTAN BALIKTAN, HEVESLENDİM BİR KEZ BALIK TUTACAM :) :lol: YALVAR YAKAR ADNAN SONUNDA İKNA ETMEYİ BAşARDIM, BANADA BİR İKİ İĞNELİ KASNAK VERDİ ,BAKTIM NASIL ATIYOR DİYE KAFASININ ÜZERİNDE 3-5 CEVİRİP SALLIYOR BENDE SALLAMAYA BAşLADIM İLKKİNDE KAFAYI GÖZÜ YARIYORDUK TABİ :) BİR İKİ NEYSE ATMAYI BAşARDIM ATIYORUM CEKİYORUM BİRşEY YOK ATIYORUM CEKİYORUM BİRşEY YOK,MEĞERSEM İĞNEYE YEM TAKMAMIşIM "şAşKIN" BEN TABİ NE BİLEYİM YEM TAKILACAĞINI, SONRA ONUDA TAKTIM TABİ AMA TAM YEM NERDEYSE BÜTÜN BÜTÜN TAKIYORUM BALIKLAR VURUYOR AMA CEKİYORUM YEM GİTMİş DELİ OLACAM, BAKTIM BİZİM ZIRTAPOZ ADNAN PASO KÜÇÜK BÜYÜK BALIK CEKİYO GİTTİM YANINA BOGAZINA SARILDIM:) ÖGRETMEZSEN KATİL OLURUM DEDİM, :lol: SONRA SAGOLSUN :oops: ÖGRETTİ NASI YEM TAKILIR NASIL YAPILIR EDİLİR DİYE :roll: :lol: CANIM KARDEşİMİYİKİ ÖĞRETMİşSİN ÖGRENDİKTEN SONRA BAKTIM KÜÇÜK KÜÇÜK BALIKLAR TUTYORUM OGÜN 5-6 TANE ISPAROZ FİLAN TUTTUM, NEYSE; TABİ BENDE KURTLAR KAYNAMAYA BAşLADI BALIK TUTTUKYAAA SONRA GÖZTEPE SAHİLE İNDİM ESAS AşKIM İşTE O GÜN YARIM KİLOLUK CUPRAYI YAKALAYINCA DEPREşTİ İLK KEZ BUKADAR BÜYÜK BİR BALIK TUTMUşTUM ELİM AYAĞIM TİTRİYOR KACACAK DİYE ÖDÜM KOPUYORDU HEMDE OLTANIN UCUNDA SİNEK İĞNE VAR TABİ FİKS ACEMİ YEMİ SÜLÜNEZ,O BALIĞI SUDAN ÇIKARDIM AMA BENDE SUDAN ÇIKMIş BALIĞA DÖNDÜM,SONRA BENDE BİR TUTKU OLDU BALIK AVI, O ZAMAN BUZAMAN GÖZÜM HEP HAFTA SONU GELSEDE BALIĞA GİTSEM DİYE DENİZLERE BAKIYOR , şİMDİ HEM TUTUYORUM HEM YİYORUM :D :D :D ADNANA NE OLDU? DİYE SORARSANIZ,, KARISINDAN İZİN ALABİLİRSE ODA BENLE GELİP GİDİYOR :lol: :lol: :lol: BENDEN BALIK TUTMANIN PÜF NOKTARINI ÖGRENİYOR :lol: :lol: :lol:

    DENİZ AşKI HİÇ BİTMESİN SAYGILARIMLA

  • #2
    çok güzel :) bi bulaşan vazgeçemiyo devasız tatlı bir hastalık gibi nedir bunun bilimsel açıklaması :D

    Yorum yap


    • #3
      Sinek iğneye çipura ha :P ee acemi şansı işte :D
      şaka bi yana çok güzel bir anı ve çokta güzel yazmışsın tebrik ederim abi..

      Yorum yap


      • #4
        Sende zehiri almissin abi.Balik avlamak hastalik degildir cunki hastaliklari tedavisi var ama bu isin tedavisi yok :D

        Yorum yap


        • #5
          arkadaslar bal1k avlamak hastal1k degil birçok hastal1g1n tedavisidir özellikle su metroseksüel yasam1m1zdan kaynaklanan ruh hastal1klar1n1n......iste bu yüzdendir s1k s1k binalar1n aras1ndan kaç1pta kendimizi denize atmam1z....
          selamlar....

          Yorum yap


          • #6
            Herkesin benzer birhikayesi vardır. sebep olanlardan Allah razı olsun.. :lol:
            Selçuk Nasuho?lu

            Yorum yap


            • #7
              Abi süpersin !Ben de İzmir çocuğuyum(sadece 35 :) ) ama seninkisi doğuştan gelen bişii !..2001 den bu yana bu kadar ilerleme ,harikasın ...Bi ben beceremiom şu olta işini...illede balığı görecem arkasından koşturup kafasına aşkedecem kelebekli şişi başka türlü ol-mu-yoooo! saygılar...:) MURAT SAKİN (1972-Antalya)

              Yorum yap


              • #8
                çok ii yavas yavas teknıkler olacak

                Yorum yap


                • #9
                  büyük geçmiş olsum. allah korumus

                  Yorum yap


                  • #10
                    SİLENT; Bunun açıklamasını bende kendime yapamıyorum, geçtiğimiz yaz izmir balık yönünden biraz kısırdı geç başladı erken bitti denecek kadar kötüydü hatta bir hafta sonu "o günde inadım tuttu" cuma gecesi gidip pazar sabahına kadar kalmama rağmen 5 cupra 1 eşkina dan başka birşey yakalayamamıştım, sinir küpü olup dönmüştüm benim hanım o gün "BUKADAR BALIK İÇİNMİ İKİ GÜN KALDIN" demişti, çok kızmıştım birdaha gitmeyeceğim diyip kamışlardaki misinaları kesip attım hatta takım cantasını bile fırlatıp bir kenara savurdum ama "İşTE BALIK AşKI İşTE ;)" hafta sonuna doğru baktım hava çok güzel yaprak kımıldamıyor "ulan tam levrek avı" dedim içimden, tabi sesli söylesem benim hanım "hani birdaha gitmeyecektin" diyecek, ama içim kaynıyor cupralar, levrekler gözümün önünden çitten atlıyor :) dayanamadım cuma gece 01,00 da hanıma ben gidiyorum dedim, herşeyimi toplayıp motoruma yerleştirip sahile indim, bir saat takım hazırlamakla uğraştım, bozdugum takımları yaparken zaman gectikce sinirleniyorum tabi neyseki ogün güzel av oldu c.tesi öglen eve geldiğimde 7 cupra , bir 1.5 kiloluk levrek aldım ve göğsümü gere gere eve geldim RAHATLAMIş VAZİYETTE TABİ....;) ;) :)

                    Yorum yap


                    • #11
                      silenthunter Nickli Üyeden Alıntı
                      çok güzel :) bi bulaşan vazgeçemiyo devasız tatlı bir hastalık gibi nedir bunun bilimsel açıklaması :D

                      Ben hanımın doğumuna 2-3 gün kala dayanamayıp balığa gitmiştim. Balıktan geldim üstümü değişemeden hastanenin yolunu tuttuk. Kızım beni beklemiş... Hastanedeki hemşireler yanımdan geçerken balık kokusundan burunlarını tıkıyorlardı. :lol: Ve kızım dünyaya geldi ve gelir gelmezde balık kokusuyla tanıştı. :lol: şimdi balıkçının kızı 9 yaşında ve O da tabiki balık hastası.

                      Bu bir tutkudur. Hastalığın bir çaresi bulunur ama tutkunun asla!

                      Yorum yap

                      Hazırlanıyor...
                      X