Duyuru

Gizle
No announcement yet.

Ozan abim yalan oluyodu :!:

Gizle
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Sil
new posts

  • Ozan abim yalan oluyodu :!:

    bu anının tekrar canlanması bile tüylerimi tiken tiken ediyo ama neyse :)

    bigün ozan abim (benim kuzenim olur aynı zamanda buranın admini :P )aliağa'ya bize geldi.dalış yapma niyetiyle açıldık fakat ben daha çok tercih ettiim olta + bira olayına takıldım teknede.bu arada ozan abi hazırlanıyo felan.neyse daldı ve tabi showa başladı.vuruyo tekneye atıyo vuruyo tekneye atıyo.allahım yarabbim sanki ozan abi balık oldu yağıyo :lol: e tabi bünye bu gelzaman gitzaman yoruldu.sıcağın etkisiyle bira beni çarpmış olcakki (güneşin altındaki 5 kutu birada olabilir:) kafa bi güzel oldu benim.ozan abi tekneye çıkarken zıpkını kabzası bana dönük ve emniyet kapalı bi şekilde bana uzattı.ben ne bilem tetiğin o kadar hassas olduunu.tetiğe dokunmamla şişin fırlayıp ozan abinin kafasının yanından geçmesi bir oldu. :oops: allahtan ozan abiden zopa yemedik orda.ama ben katil ozan abide hacamat oluyodu.belkide bu forum yoktu şimdi..uğğğeeeeeee :cry: çok duygulandım şimdi...

  • #2
    Onur üzülecek bir şey yok .orda hata bende bir anlık dikkatsizliğime geldi.. Zıpkını kurulu bir şekilde tekneye uzatmamam gerekiyordu. Verilmiş sadakamız varmış . Arkadaşlar herkes benim kadar şanslı olmaya bilir . Dikkat li olalım :idea: :idea: :idea:

    Yorum yap


    • #3
      Gerçekten tüylerim diken diken oldu.
      Geçmiş olsun.

      Yorum yap


      • #4
        sakat ıs yapmayın ve emnıyete guvenmeyın. :?: buyuk gecmıs olsun.
        nerdeyse gecmıs olacakmıs :oops:

        Yorum yap


        • #5
          ucuz kurtarmışsınız o zıpkın asla kurulu sudan çıkmamalı..

          Yorum yap


          • #6
            kafa güzel olunca böle oluyo napacan.bundan sonna denize gittiğimde ya sadece içecem ya sadece avlanacam...

            Yorum yap


            • #7
              Onur suç sende değil , Suç Ozanda . Yani sana değil kendine kızsın ayrıca Bira da içilir içilmez değil sakın olayı alkol yüzünden oldu'ya getirmeyin. Alkol olsa da olmasa da o tüfek ateş alacaktı suç kesinlikle ozanın.Ben herzaman Tüfeği boşaltarak tekneye veririm Allahtan.

              Ben de SAwcı kesildim bi anda :) Hukukçu değilim ama iyi anlarım hukuki işlemlerden.

              Saygılar

              Yorum yap


              • #8
                HAklısın Barracuda hata bende .. arkadaşlar dikkatli olalım bu işin şakası yok.. 20 lık lastıklerimizin gucunu biz hissetmeyelim :)

                Yorum yap


                • #9
                  Arkadaşlar tecrübeler yaşanarak birde yaşanmışları dinleyerek öğreniliyor. geçmiş olsun ozan

                  Yorum yap

                  Hazırlanıyor...
                  X