Duyuru

Gizle
No announcement yet.

Ayın Trofesi (Ekim/2005) Ekim Ayı 1. Berkant YALÇIN - LEVREK

Gizle
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Sil
new posts

  • Ayın Trofesi (Ekim/2005) Ekim Ayı 1. Berkant YALÇIN - LEVREK

    Ekim(2005) Ayı Birincisi en yüksek oyu alan Berkant YALÇIN olmuştur. Tebrik ediyoruz.


    1-Berkant YALÇIN - LEVREK



    Daha fazla foto ve bilgi için tıkla..

    .................................................. ................................................

    2-Emre İNAN - SİNARİT



    Daha fazla foto ve bilgi için tıkla..

    Hikayesi

    Güzel bir ekim sabahıydı..Hava ve deniz tam istediğimiz gibiydi..Hafif poyraz ve cam gibi bir deniz.. emresüdaş(buffalo),Serdargöçer,Balıkçı dostumuz Mehmet abi ve ben sabah 10 civarında balıkçı teknesiyle yola çıktık..dalacağımız noktayı belirledik ve dalış artık başlayabilirdi.. suda görüş mükemmeldi 15 metreye kadar net görüş vardı..güzel bir topuğun üstüne doğru süzüldüm.. topuğun tepesi 15-20 metre arasında kendimi güzel bir yerde sakladım.. topuğun ardından birden 20-30 parçalık bir sinarit sürüsü belirdi.. ancak yaklaşmaya pek niyetleri yok.. nefesim bitti ve çıkmak zorunda kaldım.. daha iyi nefeslendim ve daha iyi bir noktaya yattım.. vücudumu tamamen saklamıştım ve herşey mükemmeldi.. topuğun ardından sinaritler tekrar belirdi.. biraz naz yaptıktan sonra dimdik üstüme doğru gelmeye başladılar.. işi riske etmeyip en öndeki balığa atışımı yaptım.. biraz uğraştıktan sonra sinarit artık ellerimdeydi..balığı vurmamdan sonra sürü ürküp yer değiştirdi.. ben tekrar sürüyü aramaya başladım.. dibe doğru süzülürken otların arasında gözüme bir balık takıldı.. sırtında koyu ve açık yeşil şeritler ve masmavi beneklerle sinarit yatıyordu.. balığa mümkün olduğunca dik açıyla ve yavaşça yaklaştım ve atışımı yaptım.. 2. sinarit de artık elimdeydi.. darısı sizlerin başına..

    .................................................. ................................................

    3-Erdem AKARTEPE - AKYA



    Daha fazla foto ve bilgi için tıkla..

    Hikayesi

    Sabah şafakla birlikte yine sudaydım ve yine sıkılmama yetecek kadar bi görüş vardı şöyle biraz ileri doğru gidip çıkmaya karar verdim kıyıda ankaradan misafir gelen bi arkadaşım giyiniyordu ben yanına geri döndüm ve mera değiştirelim dedim o ise giyindik bu kadar öbür tarafa doğru gidelim dedi bende onay verdim iki gün önce aynı meradan aldığım 4,5 kg lık sarı kuyruk (fotosunu ankaraya dönünce ancak gönderebilirim)ve bir kaç gündür sadece avlanırken sürat teknesi gibi yanımdan geçen iki sarıkuyruk ve kıyıda sıkışmış kiloluk kefallaer(onlarında fotosu var akdeniz için oldukça iri olan sarı kulak kefaller 6sı 4800 gram geldı)sarı kuyrukların habercisi idi ama görüş bütün bu güzel ortamı ve hevesi kırıyordu agaşonlarla yoluma devam ederken uzunca bi süre sargozlardan başka balık görmedim ama yinede 110 luk tüfeğimi ikinci çentiğe kurmuştum(20 lik lastik,6.5 mm şiş)tam agaşona yattığım anda yakınımda kayanın içinden çıkan sivri burun sargoza bakıyodum oldukça iri idi fakat arkasındakaya olduğundan atış yapmam için arkasını boşa çıkarması gerekiyodu sargozu bekler ken birden sol tarafımdan bu amca sargozla aramıza süzülerek girdi süzülmesine rağmen oldukça hızlıydı mesafenin yakınlığından heran atış pozisyonumu kaybedebilirdim tüfeğimi sağa doğru çevirmeye ve biraz da yukarı doğru çekene kadar balık oldukça sağıma gelmişti ben de o mesafeden ipe geçeceğini düşünerek ortasında yırtılmıyacak sağlam bir yerine atışımı yaptım,ben makaranın deli gibi açılmasını beklerken balıkta herhangi bir kıpırdama yok tu şişin arka taraftan sadece ucunun çıktığını görünce paniğe kapılıp balığın üstüne hamle yaptım sonradan anladımki balığın ön tarafı yüzme için refleksde bulunuyor ama arka tarafı cevap vermiyordu şişin azcık çıkmasının sebebide orta kemiğin üst kısmını parçalamasıymış(temizlerken daha detaylı inceledim)ben yinede işimi sağlama almak için bıçakla işini bitirdim ama şansımın yardımıyla bu kadar iri bi balığı mücadele etmeden aldığım içinde çok mutluydum,yalnız oldukça iri görünmesine rağmen arkadaş perhizdeydi herhalde 11700 gram geldi

    .................................................. ................................................

    4-Hükran GİRİş - ÇIPLAK



    Daha fazla foto ve bilgi için tıkla..

    Hikayesi

    sinariti görüp agashona yatmıstım biraz bekledikten sonra sol taraftan akyacıkgeldi kolay atış oldu akyayla cekıldıgım fotografımı yukleyemedim zaten birsürü hata yaptım formda.sitede sorun vardı yada bende yanı akyayı ben vurdu alıntı değil tam 7kg geldi vatan millete hayırlı olsun..

    .................................................. ................................................

    5-Mehmet (Cebelitarık Boğazı)



    Daha fazla foto ve bilgi için tıklayınız..

    .................................................. ................................................

    6-Nail Cengiz ÖZÇELİK - SİNARİT



    Daha fazla foto ve bilgi için tıkla

    Hikayesi

    Mustafa'nın dükkaninda oturuyorduk... En son balik vuramazsın diye bir şeyler duydum. şaka yaptık falan dediler ama ben dinlemedim. O gazla suya attim kendimi. 1 saat sonra Mustafa'nin dükkanina geri döndügümde elimde 2 tane 600 grlık kuzuyla 2,6 kglık sinarit vardi. Topu topu 2 atış yapmıştım. 2 kuzuyu tek atışta vurdum. Sinariti 17,7m 1.07 snde 5m mesafeden yanağından vurdum. Toplam 14 daliş yaptim ve çıktım Kuzularin fotosunu çekmeyi unutmuşuz heyecandan
    Fotolar için Mustafa kardeşe teşekkürler. Daha nice Sinolara...

    .................................................. ................................................

    7-Nazım YILMAZLAR - LEVREK



    Daha fazla foto ve bilgi için tıkla..

    Hikayesi

    5 metre derinlikte agasonla vurlumustur.agasona 30-40 saniye içinde cevap vermistir. 1.5 metre yanımdan gecerken gövdesine yaptıgım atısla balık o an sis kabzadan cıkarken olusan ses yüzünden yan verdi ve sis balıgın tam kemigine gelen atısla sis kemigi delip arka gözün orda kalmıstı sis kafadan cıkmamıstı ama kemige gelen sis sayesinde balık hareketsiz sekilde eristelerin arasına düstü banada yarım giren sisi balıktan cıkarmak kaldı.gercekten cok zevkli bir av oldu benim için yusuf abiyle bu sevinci birlikte paylastık her avda oldugu gibi tesekkurler yusuf abi.sonraki dalısları derin yapmaya basladım 13-14 metrelere yaptıgım dalısılarda 3 tane ayrı sinarit gördüm ama nafile agasona geliyor menzil dısında kalıyor ama kısmet olursa sinaritde vurak istiyorum kısmet iste.bu levregin dısında 7 tane mırmır 4 adet kefal 1 adet cupra(lidaki) ama onların fotosunu cekmeyi unuttuk birdahaki sefere ins.

    .................................................. ................................................

    8-Nusret SUNALI - LEVREK



    Daha fazla foto ve bilgi için tıkla..

    .................................................. ................................................

    9-Onur GÜNER - SİNARİT



    Daha fazla foto ve bilgi için tıkla..

    Hikayesi

    Derinlik 20.8 m
    Görüş gayet iyi ama sakat yerden vurulan balık ve çok gevşek bıraktığım makara ile iki hata aynı anda. Balık en yakın taşa giriyor. Bikaç kez inip uğraşmak zorunda kalıyorum ama sonunda balık ellerimde. Geçtiğimiz haftalardan kalma bir foto...

    .................................................. ................................................

    10-Sedat SEZGİN - KOFANA



    Daha fazla foto ve bilgi için tıkla..

    .................................................. ................................................

    11-şeref ÖZGÜR - SİNARİT



    Daha fazla foto ve bilgi için tıkla..

    Hikayesi

    BU AY HIC TROFEMIZ YOK DEDIK AMA CUMARTESI IS CIKISI UGUR ABI ,GUROL BI MARMARADA DALALIM DEDIK. BIRAZDA GEC KALMISTIK AMA KISMETTE BU VARMIS. DAHA OTESI VARMI BILMEM. VARSADA ARKADASLARA NASIP OLSUN. 3160 Gr. geldı
    keyfım yerınde yanı.

    .................................................. ................................................

    12-Ünsal SEZER - LEVREK



    Daha fazla foto ve bilgi için tıkla..

    Hikayesi

    Berkant ve Benim Karadeniz sahillerinde yaptığımız keşif dalışlından benim aldığım balıklar.
    Sahurumuzu yapıp imsak vaktinde yola çıktık. Karadeniz sahillerine ulaşıp botumuzu hazırlayıp başladık dalışa ilk olarak Berkant derin sudan 1 torik aldı. bense sığlıklara bakıyordum henüz birşey göremeden 1-2 saatlik bir kayıp oldu. Yer değiştirdik gene ben sığda Berkant açıkta balık ararken nihayet sığ suda levrekleri pardon ispendekleri bulup ava başladık ilk atışımı yarım metre derinlite 2-3 metre uzaktaki duran balığa yaptım ama dalganın zıpkını aşagı yukarı sallaması ile karavana attık. daha sonra 3 tane balık aldım. Berkant derinde balık olmayınca bota dönmüştü. Sığda balık olduğunu söyleyince oda iri bir levrek aldı. Daha sonra iftara yetişicem diye tamgaz dönüşe geçtik ben 10 dakika geç kalmıştım misafirimde vardı. resimleri acele ile çektim. Baykalda misafirimdi oda babasına göstermek için çekildi. Toplu resimler Berkant ta onunkiler daha iyi olur sanırım.
    Su sıcaklığı saat almadım ama tahmini 17-18 derece idi. Saat 7:00 dan 16:00 akadar denizde idik.
    Av derinliği torik 10 metrelerde levrekler 0.5-3 metre arasında
    tüfek: Berkant Omer, benimki 95 woodpro
    3
    Konu Aşkın YILDIRIM tarafından (https://zipkinci.com/member/6286-aşkın-yildirim Saat 10-01-2009, 23:34 ) değiştirilmiştir.

  • #2
    ben oyumu nazıma verdim nazım sen biliyorsun nedenini ...

    Yorum yap


    • #3
      birşartla nazım sigarayı en kısa zamanda bırakıyorsun bana sözün var ona göre :P :?: ...

      Yorum yap


      • #4
        Benim oyum benim çupuya :) :)

        Yorum yap


        • #5
          arkadaşlar oyum hürkana çünkü çıplak, çıplak olarak vurulmuştur yani elbisesiz, eldivensiz bence bu şartlarla vurulmasından dolayı diğerlerinden ayrıcalığı var

          Yorum yap


          • #6
            dostum cengiz kusura bakma bu sefer oyum berkant yalçının dev levregine

            Yorum yap


            • #7
              hepsi güzel ama oktay abinin cıpurada girebilirdi..az ve nadır vurulduğu için oyum fangriye

              Yorum yap


              • #8
                vallaha benim oyum sedat abiye öyle kofanalar olmaz hayran bıraktı beni.

                Yorum yap


                • #9
                  İnanılmaz güzellikte avlar yapan tüm arkadaşları kutluyorum. Hepsi gönüllerimizin trofesi olacak güzellikte balıklar. Seçim yapmak haksızlık olur...

                  Yorum yap


                  • #10
                    Gerçekten hepsi çok güzel.Ben büyüklük olarak değilde gelişme olarak bakıcam ve daha yolun başında ama zıpkını kuvvetli nazıma vericem.Hepinizi kutluyorum.Süperler.

                    Yorum yap


                    • #11
                      emretezcan Nickli Üyeden Alıntı
                      birşartla nazım sigarayı en kısa zamanda bırakıyorsun bana sözün var ona göre :P :?: ...
                      Emre abi sigarayı bıraktım zaten 11- 12 gündür içmiyorum ins daha uzun senelerde içmiyecem sözüm var abi bırakacam diye tabiki sözümü tutacam.bu arada tesekkur ederim emre abi düsündügün için sagollasın tesekkur ederim

                      Yorum yap


                      • #12
                        Oktay UZDİYEM Nickli Üyeden Alıntı
                        Gerçekten hepsi çok güzel.Ben büyüklük olarak değilde gelişme olarak bakıcam ve daha yolun başında ama zıpkını kuvvetli nazıma vericem.Hepinizi kutluyorum.Süperler.
                        Oktay abi tesekkur ederim abi düsünmen yeter sagollasın.
                        ama resimlere baktıgımda cok zor secileceginini düsündüm cünkü cok güzel balıklar gönül istiyor ki herks oyumuzu kullana bilelim.bu arada oktay abi cupra harika masallah masallah darısı basımza cok zor görülecek bir boydaki cupra.

                        Yorum yap


                        • #13
                          arkadaşlar bütün balıklar güzel amaaa bir detayı atlamayalım marmarada sinarit vuran arkadaşımız şerefin bu başarısı bence bu sebepten bile bence bu ayın birincisi olmayı hakkediyor

                          Yorum yap


                          • #14
                            arkadaşlar bütün balıklar güzel amaaa bir detayı atlamayalım marmarada sinarit vuran arkadaşımız şerefin bu başarısı bence bu sebepten bile bence bu ayın birincisi olmayı hakkediyor
                            + 1 marmarada sinarit....bırak vurmayı görmek bile büyük başarı...tebrikler...

                            Yorum yap


                            • #15
                              nusrets Nickli Üyeden Alıntı
                              arkadaşlar bütün balıklar güzel amaaa bir detayı atlamayalım marmarada sinarit vuran arkadaşımız şerefin bu başarısı bence bu sebepten bile bence bu ayın birincisi olmayı hakkediyor
                              + 1 marmarada sinarit....bırak vurmayı görmek bile büyük başarı...tebrikler...
                              arkadaşlar çok doğru diyorsunuz ama bence nazımın sigarayı bırakma hediyesi olarak bu ayın trofesi onun olsun diyorum ben siz ne dersiniz...

                              Yorum yap

                              Hazırlanıyor...
                              X