Duyuru

Gizle
No announcement yet.

Kalamar ve şağulü gulle

Gizle
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Sil
new posts

  • Kalamar ve şağulü gulle

    Sevğili dostlarım;
    ara ara gittiğim yüzeysel dalışlardan bir kaç foto ve vurmak için çok dolandığım kalamarın akibetiyle şağulü gulle vaziyeti:)dalasınız ve kalasınız sağlıcakla




    Cahit Uluyol
    "Bu yeryüzü bir daha; Mustafa Kemal ATATÜRK gibi yüce bir ?ahsiyetle ?ereflenmeyecektir."

  • #2
    Cevap: Kalamar ve şağulü gulle

    tebrikler ve afiyet olsun. 2. foto mükemmel :-)

    Yorum yap


    • #3
      Cevap: Kalamar ve şağulü gulle

      Süpersin abi, tebrikler.
      sigpic

      ?ener BANDIRMA
      ?stanbul - 1972
      60 sn yeterli.

      Yorum yap


      • #4
        Cevap: Kalamar ve şağulü gulle

        Harika kareler abi nefesine emeğine sağlık,bu arada kalamarıda yolcu etmişsin:)afiyet bal şeker olsun.
        sigpic
        A?k?n TEKE , 01-01-1972 , ?ZM?R / ?irinyer

        Yorum yap


        • #5
          Cevap: Kalamar ve şağulü gulle

          abıcım nefesıne sağlık afıyet bal şeker olsun ufacık bır hatırlatma yapayım abım affına sığınarak son fotodaki Orfoz avlanma boy lımıtı olarak lımıtlerın altında ats yaparken farketmemıs olablırsın dıye hatırlatmak istedim :) Dalasın ve kalasın sağlıcakla :D
          KaAn DuruK
          izmir/balçova
          [email protected]
          sigpic
          0553 304 23 72

          Yorum yap


          • #6
            Cevap: Kalamar ve şağulü gulle

            Bu arada sinegide yakalamışsın son karede :D
            KaAn DuruK
            izmir/balçova
            [email protected]
            sigpic
            0553 304 23 72

            Yorum yap


            • #7
              Cevap: Kalamar ve şağulü gulle

              kaan duruk Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
              abıcım nefesıne sağlık afıyet bal şeker olsun ufacık bır hatırlatma yapayım abım affına sığınarak son fotodaki Orfoz avlanma boy lımıtı olarak lımıtlerın altında ats yaparken farketmemıs olablırsın dıye hatırlatmak istedim :) Dalasın ve kalasın sağlıcakla :D
              Sevğili Kaan evet sehven vurulmuş bir balıktır:(
              Cahit Uluyol
              "Bu yeryüzü bir daha; Mustafa Kemal ATATÜRK gibi yüce bir ?ahsiyetle ?ereflenmeyecektir."

              Yorum yap


              • #8
                Cevap: Kalamar ve şağulü gulle

                tebrikler...
                -----Deniz Ak / 1984-----
                -----?zmir / Bornova-----

                Yorum yap


                • #9
                  Cevap: Kalamar ve şağulü gulle

                  cahit abim afiyet bal şeker olmuş :) tebrık ederım

                  Yorum yap


                  • #10
                    Cevap: Kalamar ve şağulü gulle

                    Nefesine sağlık Cahit abim.
                    Ortaya karışık dedikleri bu olsa gerek :D
                    sigpicH?Ç B?R ÖZEL ZEVK?M?Z ?Ç?N A?LEM?Z? VE SEVD?KLER?M?Z? ÜZMEYE HAKKIMIZ OLMADI?INI B?LEREK HAREKET EDEL?M ...

                    Hakan ASLAN

                    1972
                    0 541 886 45 61


                    Yorum yap


                    • #11
                      Cevap: Kalamar ve şağulü gulle

                      Abicim nefesine sağlıkta oldumu şimdi, koymuşun çıtır çıtır kalamarı yanınada buz gibi bira :)
                      -----Deniz Ak / 1984-----
                      -----?zmir / Bornova-----

                      Yorum yap


                      • #12
                        Cevap: Kalamar ve şağulü gulle

                        tebrikler cahit abi. ağlatmamışsın gadınım kalamarı
                        U?ur ATILGAN
                        Bornova/Didim/Nazilli

                        Yorum yap


                        • #13
                          Cevap: Kalamar ve şağulü gulle

                          Abi nefesine sağlık.balık istifi buna denir:)Afiyet şeker olsun abime:)
                          Ali ARSLAN
                          Mudanya/BURSA

                          Yorum yap


                          • #14
                            Cevap: Kalamar ve şağulü gulle

                            Abi iyi alıştın bu kalamar + bira olayına be :D:D:D Tebrikler.


                            Eren ATE? ---- Çanakkale / Merkez

                            ** Z?pk?ncI Yöne-TeaM **

                            >> Sa??m Marmara, solum Ege... ?nsan daha ne isteyebilir ki? <<

                            Yorum yap


                            • #15
                              Cevap: Kalamar ve şağulü gulle

                              Cahit abi ben sana çok bozuluyorum son zamanlarda haberin olsun... :closedeyes:
                              Vuruyosun, pişiriyosun, eline nefesine sağlık ama şu birayla kalamarın yan yana fotolarını koyunca günaha giriyosun sayın abim.....:icon_twisted:
                              Canımız çekiyo zamanlı zamansız :lol::lol::thumbup:

                              Yorum yap

                              Hazırlanıyor...
                              X