Duyuru

Gizle
No announcement yet.

UFAKLIKLAR

Gizle
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Sil
new posts

  • UFAKLIKLAR





    AL? CEM?L D?KBIYIK
    1969
    HATAY/?ZM?R

    DEN?ZS?Z B?R HAYAT OLMAZ OLSUN.

  • #2
    tbr.ederim eline sağlık

    Yorum yap


    • #3
      tebrikler

      Yorum yap


      • #4
        Ali bey tebrik ederim.balıklar cok güzel fakat daldıgınız mera dalısa yasak bölge sahil güvenlikle bizzat kendim görüstüm dalarken yakalanırsanız para cezası+malzemelere el koyuyorlar haberiniz olsun.ayrıyetden balıkcılarda sorun cıkarabiliyor.

        Yorum yap


        • #5
          Tebrikler

          Yorum yap


          • #6
            Tebrikler, nefesinize sağlık.

            Yorum yap


            • #7
              Arkadaşlar teşekkürler.Nazım uyarın için sağol.Dediklerin aynen oldu.Oranın yasaklı olduğunu bilmiyorduk.Daldıktan sonra birkaç balıkçıyla haşır neşir olduk.Ve sahil güvenlik gemisi tam karşımızdaydı.Ama limanın içine girecek kadar kafayı yemediğimizden sahil güvenlik bizi farketmedi.Sudan çıktıktan sonra bende bizzat gidip konuştum ve yasak olduğunu öğrendim.Kesinlikle izin yok(askeri personel olduğum halde).Ben tam gittiğimde arkadaşın birini yakalamışlar evraklarını hazırlıyorlardı.556 ytl ceza+malzeme+balıklar.
              AL? CEM?L D?KBIYIK
              1969
              HATAY/?ZM?R

              DEN?ZS?Z B?R HAYAT OLMAZ OLSUN.

              Yorum yap


              • #8
                tebrikler

                Yorum yap


                • #9
                  Tebrikler

                  Yorum yap


                  • #10
                    Tebrikler Ali bey,

                    Nazım neden yasak bu konuda bana biraz bilgi verebilirmisin.?

                    Yorum yap


                    • #11
                      önce tebrikler sonra geçmiş olsun...bence bu yasak bölge tanımlarının tekrar yapılması gerekiyor...

                      Yorum yap


                      • #12
                        muzaffer abi senle konusmustuk bu konuyu ve sende yasak olmadıgını söylemistin bende yasak olmadıgını düsünüyordum ama murat abi ile dalmaya gittigimde sahil güvenligin yanına gittik burda dalacagımızı söyledik komutan yoktu askerler burası yasak dedi bizdede dalısa yasak bölgelerin haritası oldugundan baktık ki dalısa yasak degil ee ne yapalım dedik bizde suya girdik murat abiyle birlikte cıkınca tekrar sahil güvenlige gittik komutan oradaydı onunla konustuk ve bize 36/2 diye sirküler kitabıydı sanırım o kitapta yazıyordu komutan gösterdi.(sıgacık limanından .......... burnuna kadar olan yerlerde her türlü avcılık filan yasaktır yazıyordu.hatta murat abiyle birlikde baya konustuk komutanla ondan adam tam olarak kitapta yazılanları gösterince adama hak verdim ama murat abi olayı daha iyi biliyor muzaffer abi.ben o günden sonra orda dalmaya korkuyorum gercekten cünkü gercekten ceza yazıyorlar.

                        Yorum yap


                        • #13
                          Tebrikler balıklar iyi.
                          Nazım bizde giriyoruz orda biliyorsun.Nereye kadar?Adaya kadarmı yasakmış.Liman içleri yasak ama liman dışında sadece o bölgede tüplü dalış yasak.serbest dalış neden yasak anlamadım.

                          Yorum yap


                          • #14
                            Tebrikler.Bu mevki neresi gidersek haberimiz olsun.

                            Yorum yap


                            • #15
                              Arkadaşlar öncelikle tebrikler için teşekkür ederim.
                              Ben sahil güvenliğe gittiğim zaman orada astsubay arkadaşla konuşma fırsatı buldum.Liman,mezarlık diye tabir edilen karşı koy ve demirciye kadar olan yerlerde her türlü dalış ve balıkçılık faaliyeti yasakmış(her türlü derken ağ ve trol.Olta her zamanki gibi serbest).Nedeni ise oralarda çok sayıda anfora,çanak çömlek falan olması.Arkadaşla dalarken iki tanede biz gördük.İşte yasak olayı bundan kaynaklanıyor.Haliyle işin içinde tarihi eser olunca acayip sıkı tutuyolar.Yani hiç maceraya atılıp oraya bi daha gitmeye niyetim yok.(ne kadar çok balık olsada :lol: )
                              AL? CEM?L D?KBIYIK
                              1969
                              HATAY/?ZM?R

                              DEN?ZS?Z B?R HAYAT OLMAZ OLSUN.

                              Yorum yap

                              Hazırlanıyor...
                              X