Duyuru

Gizle
No announcement yet.

07.06..2005 sargozlar..

Gizle
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Sil
new posts

  • 07.06..2005 sargozlar..

    buralarda sıcaklık iyice artti..artik elbise ile dışarıda beklemek felaket.. boyle pehlivanlar gibi cekindik bu defa..

  • #2
    tebrikler

    Yorum yap


    • #3
      tebrikler sivri cok iyiymiş yine levrek gördüm orda

      Yorum yap


      • #4
        mehmet bey tebrikler...

        Yorum yap


        • #5
          tebrikler mehmet abi

          Yorum yap


          • #6
            Hasılat iyimiş tebrikler.
            Dal?n sagl?cakla,kazas?z avlar
            METIN TOPAL 0 542 226 01 69

            Yorum yap


            • #7
              tebrikler

              Yorum yap


              • #8
                Mehmet abi bize birşey bırakmamışsın denizde bırakıyorum bu işi ben vallahi :D:D:D:D

                şaka abicim şaka sana tüm akdeniz feda olsun zaten bu akdeniz bir Lokar team den çekiyo birde mehmet abiden aman abi siz ege taraflarına gelmeyin :D:D:D:D:D
                Ellerine sağlık tebrikler.

                Yorum yap


                • #9
                  Tebrikler Mehmet abi .

                  Yorum yap


                  • #10
                    Tebrikler.
                    "Totally Addicted To Bass"
                    Av.Mustafa PAKER (1980) - Göztepe/?ZM?R

                    Yorum yap


                    • #11
                      Çok güzel olmuş Mehmet abi, Tebrikler.
                      Kıştan sonra böyle sıcacık dalışlar ve fotolarla içimiz ısınıyor...

                      Yorum yap


                      • #12
                        tebrikler

                        Yorum yap


                        • #13
                          tebrıkler mehmet bey herzamanki gibi kunte dolu...

                          Yorum yap


                          • #14
                            abi tebrikler

                            Yorum yap


                            • #15
                              tebrıkler mehmet bey

                              Yorum yap

                              Hazırlanıyor...
                              X