1. Sayfa - Toplam 2 Sayfa var 12 SonuncuSonuncu
Gösterilen sonuçlar: 1 ile 10 ve 12

Konu: kalamar (mürekkep balığı) nasıl vurulur ?

  1. #1
    ZIPKINCI k@os - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    31-07-2007
    Bulunduğu yer
    Antalya / Kaş
    Yaş
    35
    Mesajlar
    96

    kalamar (mürekkep balığı) nasıl vurulur ?

    Arkadaşlar, kalamalar balığı zıpkınla hangi yöntemle vurulur. Baskın denedim olmadı agoşana zaten gelmiyor. Nasıl bi yöntem önerirsiniz ?
    Serdar Öztürk - 1979

  2. #2
    ZIPKINCI ORBAY - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    21-12-2007
    Bulunduğu yer
    DİDİM
    Mesajlar
    318

    Cevap: kalamar (mürekkep balığı) nasıl vurulur ?

    kule tekniğiyle yaklaşmayı dene, çok yavaş ve sessiz olursan bir çok balıktan daha kolay yanına kadar sokulabildiğini göreceksin.
    Özkan Orbay Doğan
    CMAS **
    Hızlı düşün, hemen karar ver, anında uygula..!

  3. #3
    ZIPKINCI
    Üyelik tarihi
    25-07-2005
    Bulunduğu yer
    Karşıyaka
    Yaş
    28
    Mesajlar
    567

    Cevap: kalamar (mürekkep balığı) nasıl vurulur ?

    kalamar ayrı mürekkep balığı ayrı bir canlıdır..
    mürekkep balığına kuleyle sessiz yaklaşmak kolay , ama gündüz kalamar görmen çok ama çok zor çünkü gece avlanana bir hayvan..
    Yiğit Ersöz

    Biz seni şampiyon olasın diye sevmedik ! 1912 KSK

  4. #4
    ZIPKINCI semih özer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    11-06-2008
    Bulunduğu yer
    izmir
    Yaş
    21
    Mesajlar
    1.114

    Cevap: kalamar (mürekkep balığı) nasıl vurulur ?

    agaşon videolarında kalamar avlandığını gördüm
    Semih ÖZER

  5. #5
    ZIPKINCI
    Üyelik tarihi
    02-04-2007
    Bulunduğu yer
    İzmir
    Mesajlar
    989

    Cevap: kalamar (mürekkep balığı) nasıl vurulur ?

    gün batımında rastlayabilirsin o sıralarda meydana çıkmaya başlarlar zıpkınla uğraşma bence biz rapalasını kullanıyoruz baya bir kalamar yakalıyoruz mevsiminde
    Murat.A.

    Ölücüler allaha yakın bana uzak olsunlar..

  6. #6
    ZIPKINCI
    Üyelik tarihi
    25-07-2005
    Bulunduğu yer
    Karşıyaka
    Yaş
    28
    Mesajlar
    567

    Cevap: kalamar (mürekkep balığı) nasıl vurulur ?

    Alıntı Enyalios. Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    gün batımında rastlayabilirsin o sıralarda meydana çıkmaya başlarlar zıpkınla uğraşma bence biz rapalasını kullanıyoruz baya bir kalamar yakalıyoruz mevsiminde
    aynen katılıyorum , Semih bende vurdum ama iki kere.. yani genelleyemeyiz bunu
    Yiğit Ersöz

    Biz seni şampiyon olasın diye sevmedik ! 1912 KSK

  7. #7
    DOSTLAR TAKIMI srkn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    13-07-2006
    Bulunduğu yer
    İZMİR
    Yaş
    36
    Mesajlar
    4.451

    Cevap: kalamar (mürekkep balığı) nasıl vurulur ?

    zıpkınla kalamar vurmak zordur çünkü gündüz kalamar göremezsin gece ortaya çıkan bir balıktır senin gördüklerin sübye olmasın çünkü kalamarı gündüz göremezsin gece rapala dene tekneyede yarım yol ver git gel varsa kesin yakalarsın
    serkan
    İZMİR

  8. #8
    ZIPKINCI semih özer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    11-06-2008
    Bulunduğu yer
    izmir
    Yaş
    21
    Mesajlar
    1.114

    Cevap: kalamar (mürekkep balığı) nasıl vurulur ?

    abi videodipesca da izledim adam 2 tane vurdu..
    Semih ÖZER

  9. #9
    ZIPKINCI
    Üyelik tarihi
    26-07-2007
    Mesajlar
    424

    Cevap: kalamar (mürekkep balığı) nasıl vurulur ?

    Alıntı k@os Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar, kalamalar balığı zıpkınla hangi yöntemle vurulur. Baskın denedim olmadı agoşana zaten gelmiyor. Nasıl bi yöntem önerirsiniz ?
    Abi ben geçensene 3 tane mürekep balığı vurmuştum elimde sahte yılmazlardan 60 lık vardı. Ve hiç sorun yaşamadım yosunların yanında oluyo genelde bekliyo sende üstüne kule dalışı yapıyosun bazıları 1-2 m kaçar orayada gidersen iki ayağını yukarı kaldırıp saldırı konumu alır sabit durur sende sıkarsın alırsın

    tavsiyem denizde temizle zaten 2 çekiş oluyo ve beyaz eti hemen çıkıyor

  10. #10
    ZIPKINCI
    Üyelik tarihi
    02-04-2007
    Bulunduğu yer
    İzmir
    Mesajlar
    989

    Cevap: kalamar (mürekkep balığı) nasıl vurulur ?

    Alıntı srkn Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    zıpkınla kalamar vurmak zordur çünkü gündüz kalamar göremezsin gece ortaya çıkan bir balıktır senin gördüklerin sübye olmasın çünkü kalamarı gündüz göremezsin gece rapala dene tekneyede yarım yol ver git gel varsa kesin yakalarsın
    ama aylı gecelerde avlanılır en iyi ben hiç ay olmadan yakalayamadım
    Murat.A.

    Ölücüler allaha yakın bana uzak olsunlar..

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Benzer Konular

  1. Mürekkep Balığı Pişirme Yöntemleri
    By İmBat in forum Vurduk Hadi Pişirelim / Balık Tarifleri
    Cevaplar: 7
    Son Mesaj: 27-04-2014, 12:35
  2. levrekler nasıl vurulur???
    By GAFF in forum S.S.S
    Cevaplar: 39
    Son Mesaj: 14-08-2012, 01:34
  3. Mürekkep Balığı iki kere şoklanırsa...
    By Tolga Can in forum S.S.S
    Cevaplar: 7
    Son Mesaj: 10-11-2009, 10:24
  4. minik bi mürekkep balığı yakalanmışş
    By Caner Tuna in forum Zıpkıncı Kahvesi
    Cevaplar: 10
    Son Mesaj: 09-05-2008, 00:30
  5. Levrek nasıl vurulur...
    By Oktay ERGEÇ in forum Deniz Sohbetleri
    Cevaplar: 7
    Son Mesaj: 30-11-2005, 12:21

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193