1. Sayfa - Toplam 2 Sayfa var 12 SonuncuSonuncu
Gösterilen sonuçlar: 1 ile 10 ve 16

Konu: NAR yemenin faydaları

  1. #1
    xiphiasgladius
    Guest

    NAR yemenin faydaları

    Bu nar ile ilgili geçen bir gazetede bir yaz okudum ., genel bilgisi olan varmı-?., yararı-zararı hakkında

  2. #2
    x
    Guest

  3. #3
    delimavi33
    Guest
    Sedat abi nar suyu votka ile cok guzel gidiyor baskada bilmiyorum ne ise yaradigini

  4. #4
    ZIPKINCI
    Üyelik tarihi
    02-02-2005
    Bulunduğu yer
    İzmir
    Mesajlar
    1.472
    Alıntı delimavi33 Nickli Üyeden Alıntı
    Sedat abi nar suyu votka ile cok guzel gidiyor baskada bilmiyorum ne ise yaradigini
    euheuheuh abi koparttın akşam akşam beni valla

    Sedat abi ben nacizane kendi fikrimi söylemek istiyorum bu konuda.
    Genelde bir sebze yada meyveyi seçip överlerde överler. Bi ara domatesi çok övdüler yok kalbe iyi geliyor kanserden koruyor falan filan sanki ölümsüzlük iksiri gibi yansıtıyorlar. Tabiki her sebzenin ve meyvenin faydası var ama paso nar ye yok paso domat ye şu hastalıktan korun bence saçma. Zaten nar suyunun fiyatı bu haberlerden sonra 2ye katlamıştır eminimki.
    Taygun Kocabıyık

  5. #5
    xiphiasgladius
    Guest
    Alıntı delimavi33 Nickli Üyeden Alıntı
    Sedat abi nar suyu votka ile cok guzel gidiyor baskada bilmiyorum ne ise yaradigini
    Arif Rakı varken votka içmek bize yakışmaz
    şalgamsuyu-rakı yerine nar suyu-rakıyı bir ara denesem diyorum, şekerli olunca iyi kafa yapar

  6. #6
    delimavi33
    Guest
    Alıntı xiphiasgladius Nickli Üyeden Alıntı
    Alıntı delimavi33 Nickli Üyeden Alıntı
    Sedat abi nar suyu votka ile cok guzel gidiyor baskada bilmiyorum ne ise yaradigini
    Arif Rakı varken votka içmek bize yakışmaz
    şalgamsuyu-rakı yerine nar suyu-rakıyı bir ara denesem diyorum, şekerli olunca iyi kafa yapar
    Denerim abi kafa bulmaya ihtiyacim var ilk izinde beraber Klup raki benden salgam benden baliklar senden abi

  7. #7
    xiphiasgladius
    Guest
    Sen rakıyı ayarla balık-ahtapot sorun olmaz., kafayı çeker., demleniriz

  8. #8
    ZIPKINCI
    Üyelik tarihi
    24-04-2005
    Bulunduğu yer
    istanbul
    Mesajlar
    1.137
    abiler yapmayın agzımızı sulandirmayın rakı balık,birde ahtapot deyip,insanın canı cekiyo yaws
    GÖKHAN TURAN
    19.07.1981
    GİRESUN/ESPİYE

  9. #9
    ZIPKINCI fricklers - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    25-01-2006
    Bulunduğu yer
    Kışın istanbul, yazın dikili
    Yaş
    22
    Mesajlar
    149
    habelerde bi ara gormustum nar suyunun prostat kanserini gerilettigini ve kanserli hucrelerin cogunu öldürdüğü bulunmuş...
    Sen hep bizimlesin Ozan YILDIRIM
    Gerçek Armağan
    İstanbul 17.01.1992
    0535 260 47 21

  10. #10
    delimavi33
    Guest
    Alıntı fricklers Nickli Üyeden Alıntı
    habelerde bi ara gormustum nar suyunun prostat kanserini gerilettigini ve kanserli hucrelerin cogunu öldürdüğü bulunmuş...
    inanma kardes sadece absolut votka ile beraber karistirdiginda cok guzel oluyor ufff olsada icsem yaw

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Benzer Konular

  1. Balık Yemenin Bazı Faydaları
    By İsmail Hakkı ŞAHİN in forum Zıpkıncı Kahvesi
    Cevaplar: 2
    Son Mesaj: 27-05-2008, 09:37
  2. Keçi boynuzunun faydaları
    By okancan in forum Genel Sağlık
    Cevaplar: 8
    Son Mesaj: 06-04-2008, 19:39
  3. Kan vermenin faydaları
    By Kantürk in forum Zıpkıncı Kahvesi
    Cevaplar: 2
    Son Mesaj: 07-03-2008, 13:27
  4. buda colanın faydaları
    By Hakan ceyhan( kyocera) in forum Zıpkıncı Kahvesi
    Cevaplar: 9
    Son Mesaj: 17-02-2006, 22:21
  5. sigaranın faydaları var
    By Hakan ceyhan( kyocera) in forum Zıpkıncı Kahvesi
    Cevaplar: 7
    Son Mesaj: 31-12-2005, 14:48

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193